Pacientų srautų ir eilių valdymo sistema Nugis
SERVICE OVERVIEW
Sistema Nugis skirta pacientų srautų ir eilių valdymas sveikatos priežiūros įstaigoje.
Pacientų srautų valdymo sistema Nugis yra pilnai integruotas sprendimas su sveikatos priežiūros įstaigos (SPĮ) informacine sistema, užtikrinantis pacientų srautų valdymą gydymo įstaigoje, pradedant nuo paciento atvykimo į įstaigą iki paslaugos suteikimo pas gydytoją ar nukreipimo į laboratoriją ar kasą.
Pagrindinės sistemos Nugis funkcijos
- Bilietų terminale pacientams pateikiamas einamosios dienos registruotų vizitų sąrašas.
- Registruoti pacientai gali patys save identifikuoti terminale ir patvirtinti savo atvykimą į vizitą (skenuodami asmens tapatybės kortelę, paciento kortelę ar įvesdami asmens kodą).
- Atspausdintame biliete pacientui pateikiama informacija apie vizitą (laikas, aukštas, kab. Nr.).
- Pacientui atvykus į sveikatos priežiūros įstaigą suteikiamas vienas bilieto numeris 24 val.
- Sveikatos priežiūros įstaigos informaciniuose ekranuose gali būti pateikiama ir realiu laiku atnaujinama informacija apie gydytojų darbo grafikus, pateikiama iš SPĮ IS.
- Informaciniuose ekranuose prie gydytojų kabinetų pateikiami duomenys apie tuo metu dirbantį gydytoją (pareigos, vardas ir pavardė).
- Sveikatos priežiūros įstaiga, siekdama gerinti savo veiklos efektyvumą ir pacientų aptarnavimo kokybę, gali pasinaudoti Power BI analizės įrankiais, skirtais paciento judėjimo srautams įstaigoje vertinti.
Sistemos Nugis pritaikymo įstaigos poreikiams galimybės:
- Kiekviename bilietų terminale galima nustatyti skirtingas terminalo ir paslaugų darbo valandas.
- Sveikatos priežiūros įstaiga gali nustatyti paciento pernelyg ankstyvo atvykimo ir (ar) vėlavimo ribojimus bei modeliuoti paciento judėjimo tarp aukštų ir skirtingų padalinių trukmę.
- Sistemoje galima nustatyti pacientų kritinio laukimo ir aptarnavimo laiką, kurį viršijus siunčiamas pranešimas atsakingam darbuotojui, pagal atskirus padalinius ar paslaugas.
- Terminale gali būti pateikiami įstaigos pagalbiniai tekstai pacientams, kuriuose nurodoma papildoma ir pacientams aktuali informacija apie paslaugas.
- Terminalo korpuso ir monitorių spalvos gali būti priderinamos prie įstaigos interjero, sukuriant jaukią, estetišką ir vientisą aplinką.